Wynajem namiotów reklamowych i handlowych – dlaczego warto?
- 867 Views
- Adam Koziej
- 18 lipca 2023
- Usługi
Wraz z nadejściem ciepłych dni, organizowanych jest coraz więcej imprez plenerowych i eventów, w celu wypromowania określonych produktów i usług. Na tę okazję wiele marek decyduje się wynająć namioty. O czym należy pamiętać decydując się na tę usługę?
Właściwa oprawa i zapewnienie komfortu uczestnikom wydarzenia to aspekty kluczowe, gdy chcesz dobrze zaprezentować produkt lub usługę. Namioty handlowe osłaniają przed wiatrem, deszczem, słońcem. Zapewniają możliwość zorganizowania wydarzenia niezależnie od panującej aury, a ponadto są naturalnym nośnikiem haseł reklamowych.
Zakup czy wynajem namiotów? Co bardziej się opłaca?
Zakup namiotu to bardzo duża inwestycja, która wymaga zrozumienia własnych potrzeb oraz odpowiedzenia sobie na pytanie, czy konstrukcja będzie wykorzystywana cyklicznie. Jeżeli tak, namioty reklamowe warto nabyć na własność, ponieważ w dłuższej perspektywie inwestycja zwróci się, szczególnie, jeżeli zostanie wybrany model od wiodącego producenta, jakim jest m.in. VITABRI.
Marka oferuje konstrukcje w 100% wykonane z aluminium anodyzowanego, zapewniającego trwałość i wysoką estetykę. Każdy model posiada certyfikat jakości EN 13782:2015-05. Zastosowany innowacyjny system mocowania, wzmocnione łączniki sprawiają, że z namiotu można będzie korzystać przez wiele lat w celach handlowo-reklamowych.
Alternatywą dla zakupu jest wynajem namiotów. Wiąże się to z mniejszym nakładem finansowym oraz możliwością za każdym razem dobrania właściwych wymiarów oraz ilości. Firma VITABRI nie tylko działa jako producent, ale również jako wypożyczalnia namiotów, co pozwala na skorzystanie z jej oferty w dwojaki sposób, w zależności od potrzeb. Do wyboru jest wiele modeli o różnych parametrach technicznych, dopasowanych do poru roku organizacji wydarzenia. Namioty reklamowe są wyposażone we wszystkie niezbędne akcesoria, są to konstrukcje stabilne i zapobiegające wielu zagrożeniom.
Na wynajem namiotu decydują się najczęściej małe firmy z ograniczonym budżetem, jedynie raz na jakiś czas organizujące duży event plenerowy. W przypadku większych przedsiębiorców, zakup namiotu na własność jest dobrą inwestycją, sprzyja realnym oszczędnościom, ale takie firmy również bardzo często wolą zdecydować się na wynajem, ze względu na elastyczność usług.
Dobra wypożyczalnia namiotów to podstawa
Ważne jest przeanalizowanie oferty, jaką przygotowują wypożyczalnie namiotów – https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych. Warto sprawdzić opnie o firmie zamieszczone przez klientów w internecie, można również skontaktować się z przedstawicielem, w celu zadania dodatkowych pytań. Jeżeli inni konsumenci są zadowoleni z usług, jest duża szansa, że i Ty zorganizujesz event w prawidłowy sposób nawiązując współpracę z firmą wynajmującą namioty.
Kontaktując się z konkretną marką wynajmującą namioty, należy doprecyzować ofertę pod względem:
- transportu,
- okresu wynajmu,
- montażu,
- wszelkich kwestii technicznych,
- organizacji i przebiegu imprezy.
Kompleksowe omówienie szczegółów skorzystania z usługi pozwoli na uniknięcie wielu nieprzewidzianych sytuacji. Zagwarantuje to pozytywne doświadczenia ze współpracy, a to dla obu stron jest najważniejsze.
Wynajem namiotów reklamowych i handlowych – podsumowanie
Wykorzystując wynajem namiotów w swojej działalności, można uzyskać konstrukcje stabilne i dobre, które pozwolą na zorganizowanie ważnego eventu, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wypaść można będzie korzystnie w oczach klientów, którzy oczekują profesjonalnej organizacji, miejsca robiącego wrażenie oraz komfortowych warunków do spędzenia czasu w trakcie prezentacji produktu.